رمز موفقیت در دل دیگران
 
علمی فرهنگی ورزشی
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 16:28 ::  نويسنده : رضااشرفی آق گنبد

 هدیه ای ویژه برای عزیزی ویژه.. رمز موفقیت در دل دیگران


در دنیایی که خلاقیت در آن موج می زند و هر روز با انواع متفاوتی از لوازم لوکس و جالب توجه و غافلگیر کننده مواجه می شویم، بدست آوردن دل دیگران با دادن هدیه هایی که می تواند تا آخر عمر خاطره ساز باشند به کاری هوشمندانه اما با ارزش بدل شده است و از آن لحظه به بعد است که شما تبدیل به آدمی مبتکر برای کسی که به او هدیه داده اید، می شوید.

هدیه

شما می توانید یک روز خاص را به صورتی خیلی معمولی داشته باشید که در آن طبق روال همیشه کادو می دهید و یا کادو می گیرید. چنین روزی ظرف چند روز جزو خاطره ها می شود و اشتیاقی به مرور آن نخواهید داشت. فقط برای دو یا چند دوست نزدیک تعریف می کنید که چه اتفاقی در روزی که جشن کوچکی گرفت (یا در جشن کوچکی حاضر شدید) افتاد و شما در مقابل روایت داستانتان، فقط یک لبخند، یک تبریک و یا گوش کردن مودبانه دوستانتان را دریافت می کنید. اما اگر این روز شما چیزی داشته باشید که نشان دهنده توجه و ریزبینی و ظرافت خاص شما برای هدیه دادن باشد، فکر کنید که چند مدت در اوج می مانید. مرور این خاطره برای شما و طرف مقابل همیشه دوست داشتنی است.

-دو نفره باشید

شمع

اگر جشن دو نفره ای دارید که سالروز ازدواج یا تولد است اول سعی کنید فضای خانه را مهیا کنید. برای این کار باید وقت بگذارید از لحظه ای که دیگری در خانه نیست وقت دارید خانه را حتی در اندک زمانی مهیا کنید. جشن جمعی را بیرون از خانه برگزار کنید و به این ترتیب خانه برای یک جشن دو نفره خودمانی اختصاص می یابد.

بهتر است فضایی رومانتیک بسازید مثلا همه جای خانه را با شمع پرکنید. روی میز نهارخوری روی دسته های مبل، میزهای کوچک عسلی، کنسول، روی میز یا روی سرامیک پذیرایی تا اتاق خواب، کنار قاب عکس ها، روی اوپن آشپزخانه و حتی روی جاکفشی کنار در که از لحظه ورود به چشم آدم می آید. سعی کنید در مسیرهایی که بیشتر از همه درطی روز در آن رفت و آمد دارید بیشتر شمع استفاده کنید و یا با گلبرگ های گل سرخ قرمز، سفید و یا زرد آنجا را بپوشانید. به این ترتیب تمام نور خانه را از شمع هایی می گیرید که همه خانه را از آنها پر کرده اید و بوی عطر گل کل خانه را پر می کند و این یک احساس لذت بخش به شما می دهد.

- کادوها و اما هدیه ای خاص

اولین پیشنهاد برای شروع مراحل انتخاب هدیه ای خاص این است که از لاک خود بیرون بیایید. حس ماجراجویانه تان را قلقلک بدهید و سعی کنید شگفتی ساز شوید طوری که بعد از باز شدن روبان نمادین کادویتان طرف مقابل برای چند لحظه نفس کشیدن یادش برود.

یک آکوارویوم پر از ماهی، دو پرنده ای که شما به او می دهید تا آزادشان کند، ژاکت کاموایی که خودتان یاد گرفتید که ببافید، یک باغچه آماده که کنار پاسیو برایش درست کردید و گلهای مورد دلخواهش را کاشته اید، یا عکس دونفره تمام قد قاب گرفته پیشنهاد های بدی نیستند یا می توانید از تمام فیلم های خانوادگی و یا دو نفره ای که داشته اید برایش یک ویدئوکلیپ بسازید.

هدیه

- کادویی با کادو

به یاد داشته باشید که امروزه دیگر مدل های شلوغ از بین رفته است حتی در بسته بندی کردن هدیه. هرچقدر نحوه کادو کردن هدیه تان ساده، شیک و بی زیورآلات باشد جذاب تر است. شما می توانید با یک روبان ساده کادویتان را بسته بندی کنید اما سعی کنید در روبان پیچ کردن هدیه سلیقه به خرج بدهید و گره روبانتان به طور خاصی دربیاورد. اگر دراین کار مستاصل شدید به نزدیک ترین پاساژ به خانه تان بروید. امروزه در پاساژهای بزرگ همیشه مغازه هایی وجود دارد که کارشان کادوکردن هدیه شماست. معمولا روی ویترین این مغازه ها نوشته هدیه از شما، کادو کردن با ما...

- اگر وقت دارید...

مثل اکثر مردم دنیا به صورت سنتی برای خرید هدیه تان حتما سری به مراکز خرید، مغازه ها و بازارهایی که این طرف و آن طرف سراغ دارید، بزنید. خرید اینترنتی برای کادوهایی که ارزش خاصی دارند بی انصافی است. در همین گشت و گذار است که انواع وسایلی را که لیست کرده اید تا یکی از آنها را بخرید، می بینید. گاهی حتی سلیقه فروشنده می تواند برای شما مفید باشد و شما را در دوراهی انتخاب کمک می کند.

- برای کادو دادن نیز برنامه بچینید

سلیقه تان را نیز در اهدا کادویی که خریده اید نیز نشان دهید و برای آن متفاوت از هر وقت دیگری برنامه ریزی کنید. به طور مثال آن را در بلندترین نقطه ای از شهر روی چرخ و فلک شهربازی به او بدهید.

مقدماتی برای آن بچینید. جمله هایی که تاکنون کمتر به زبان آورده اید. لازم نیست پرطمطراق باشد. خودمانی، دوست داشتنی و نه تکراری. وقتی که می خواهید کادو را به دستش بدهید چیزی به او بگویید که همان لحظه حس می کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اینجانب رضا اشرفی دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی فتاوری اطلاعات، متولد 1362 از روستای آق گنبد و در ارومیه سکونت دارم. این وبلاگ جهت اطلاع رسانی در حوزه های مختلف ایجاد شده است امیدورام با راهنمایی های خود، بنده حقیر را در هرچه بهتر کردن وبلاگ یاری فرمائید.
آخرین مطالب
پيوندها
ساعت کاسیو">ساعت کاسیو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی فرهنگی ورزشی و آدرس ashrafireza.com.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان