راه هایی برای بهبود رابطه شما در زندگی مشترک آینده.
 
علمی فرهنگی ورزشی

 راه هایی برای بهبود رابطه شما در زندگی مشترک آینده.


تفاوت های تان با همسرتان را بشناسید و به آنها احترام بگذارید.

با یکدیگر صحبت کنید و این عادت را از همین ابتدای عقد و نامزدی ایجاد کنید.

به هم احترام بگذارید.

نکات مثبت را تقویت کنید و نکات منفی را به کاهش دهید.

تقصیر را به گردن یکدیگر نیندازید. این اشتباه خیلی اززوج های تازه کار این دوره و زمانه است که پایه های رابطه شان را سست می کند.

نسبت به یکدیگر صادق باشید.

مسائل را از دیدگاه همسرتان هم ببینید.

قضاوت نکنید.

این نکات تنها برای شروع هستند. اما این توصیه ها به شما کمک می کند، همسرتان را بهتر درک کنید، و ازدواج تان را به واقع معنادار کنید.

خیال نکنید که عشق به دوران نامزدی و سالهای تازه عروس داماد بودن محدود می شود. از همین نقطه شروع، تعاریف تان را عوض کنید و عشق را درازمدت تر ببینید.

از تفاوت های تان استقبال کنید. درست است که در ازدواج تشابه تاثیر زیادی دارد اما تفاوت ها بیش از شباهت ها به رشد شما کمک می کنند. به جای این که بگویید افراد به خاطر عادت کردن به یکدیگر، از دست هم خسته می شوند، این طور نگاه کنید که انسان ها به نحوی بی نهایت پیچیده همیشه در حال تغییرند و می توانند برای هم جذابیت های تازه ایجاد کنند.

زمان بزرگترین هدیه است. آن را به نامزدتان هدیه دهید. ترتیبی بدهید که دست کم ۲۰دقیقه در روز با او خلوت کنید و آن را صرف بهبود رابطه تان کنید. شاید شما در روز زمانی بیشتر از این را با هم بگذرانید اما سعی کنید لااقل ۲۰ دقیقه آن کاملا مفید و سازنده باشد. نه حرفی از استرس های دوران عقد باشد و نه حرفی از برنامه ریزی های عروسی. این مدت کمترین زمانی است که برای این کار لازم است. در این مدت بدون تلویزیون و بدون کامپیوتر بر یکدیگر متمرکز شوید و از این زمان برای صمیمی شدن و ارتباط هم استفاده کنید.

اختلافات زیادی در زندگی مشترک شما به وجود می آید. باید این اختلافات را به شیوه ای خلاق حل کنید.

ببخشایید و تشکر کنید. به مشکلاتی دوران با هم بودنتان، نه به عنوان مشکل بلکه به عنوان فرصت نگاه کنید. از این مسائل به عنوان فرصتی برای تلاش دونفره و پیش رفتن همگام با هم استفاده کنید.

به تفریح بپردازید. دو جزء اساسی یک ازدواج صمیمی رفاقت و دوستی است. و به تفریح و سرگرمی پرداختن جزء اساسی هر دوی اینهاست. این کار به شما کمک خواهد کرد با گذشت زمان رابطه تان را گسترش دهید، نه اینکه رابطه تان نزول پیدا کند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اینجانب رضا اشرفی دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی فتاوری اطلاعات، متولد 1362 از روستای آق گنبد و در ارومیه سکونت دارم. این وبلاگ جهت اطلاع رسانی در حوزه های مختلف ایجاد شده است امیدورام با راهنمایی های خود، بنده حقیر را در هرچه بهتر کردن وبلاگ یاری فرمائید.
آخرین مطالب
پيوندها
ساعت کاسیو">ساعت کاسیو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی فرهنگی ورزشی و آدرس ashrafireza.com.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان