میان‌برهای صفحه کلید کاربردی در گوگل کروم
 
علمی فرهنگی ورزشی

 

برای جستجو در مروگر کروم بدون استفاده از ماوس به منظور فعال کردن نوار آدرس می توانید از میان‌بر صفحه کلید Ctrl + K استفاده کنید تا به سرعت وارد نوار آدرس شوید.

عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور - میان‌برهای صفحه کلید می توانند جریان کار شما با رایانه را به میزان قابل توجهی سرعت ببخشند. در ادامه چند میان‌بر صفحه کلید کاربردی و سودمند که می توانید در مرورگر گوگل کروم از آنها استفاده کنید را ارائه می کنیم.

میان‌برهای صفحه کلید کاربردی در گوگل کروم

پاکسازی تاریخچه مرورگر

برای پاکسازی تاریخچه مرورگر کروم می توانید با ورود به بخش History اقدام به پاکسازی داده ها کنید اما مسیری کوتاه‌تر برای انجام این کار وجود دارد که شامل کلیدهای ترکیبی Ctrl + Shift + Del در سیستم عامل ویندوز و Cmd + Shift + Del در سیستم عامل مک می شود.

جستجوی سریع

برای جستجو در مروگر کروم بدون استفاده از ماوس به منظور فعال کردن نوار آدرس می توانید از میان‌بر صفحه کلید Ctrl + K استفاده کنید تا به سرعت وارد نوار آدرس شوید.

دسترسی به منو کروم

در منو کروم به بخش هایی مانند تنظیمات، افزونه ها، دانلودها و غیره دسترسی دارید. برای دسترسی سریع به این بخش به جای کلیک روی نماد همبرگری در نوار آدرس می توانید از میان‌بر صفحه کلید Alt + E استفاده کنید.

در سیستم عامل مک دسترسی به منو کروم از طریق میان‌بر صفحه کلید امکان‌پذیر نیست اما برای دسترسی به بخش تنظیمات می توانید از Cmd + , استفاده کنید.

باز کردن تسک منیجر

تسک منیجر در آدرس Settings > More Tools قابل دسترس است اما می توانید از میان‌برShift + Esc. برای دسترسی سریع به آن استفاده کنید.

دسترسی به افزونه ها

میان‌برهای صفحه کلید کاربردی در گوگل کروم

با باز کردن بخش Extensions در مرورگر کروم در پایین صفحه سمت راست Keyboard Shortcuts قابل مشاهده است. از این طریق می توانید میان‌برهای مد نظر خود برای افزونه ها را انتخاب کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اینجانب رضا اشرفی دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی فتاوری اطلاعات، متولد 1362 از روستای آق گنبد و در ارومیه سکونت دارم. این وبلاگ جهت اطلاع رسانی در حوزه های مختلف ایجاد شده است امیدورام با راهنمایی های خود، بنده حقیر را در هرچه بهتر کردن وبلاگ یاری فرمائید.
آخرین مطالب
پيوندها
ساعت کاسیو">ساعت کاسیو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی فرهنگی ورزشی و آدرس ashrafireza.com.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان