5 ماده غذایی برای تقویت موی سر
 
علمی فرهنگی ورزشی
شنبه 22 خرداد 1395برچسب:, :: 20:2 ::  نويسنده : رضااشرفی آق گنبد

 

تخم کدو دانه یکی از بهترین تقویت کننده های مو است و تغذیه سالم زندگی سالم - عالی روی و ویتامین A به حساب می آید. ویتامین B موجود در آن شامل بیوتین نوعی ماده مغذی لازم برای تقویت مو است که مانع نازکی و شکنندگی مو می شود.
موهای خشک و شکننده که ظاهر زننده ای نیز دارد نیازمند تقویت و مراقبت است که این کار از طریق مصرف غذاهای مناسب امکان پذیر است.

تخمه کدو: این دانه یکی از بهترین تقویت کننده های مو است و تغذیه سالم زندگی سالم - عالی روی و ویتامین A به حساب می آید. ویتامین B موجود در آن شامل بیوتین نوعی ماده مغذی لازم برای تقویت مو است که مانع نازکی و شکنندگی مو می شود.

هویج: دارای بالاترین میزان بتاکاروتن است. ویتامین A برای داشتن موهای براق و پوست سالم لازم است.

ترب: این گیاه سرشار از ویتامین C، سیلیکون و سولفور است.

مخمر غذایی: این نوع مخمر که روی ملاس نیشکر رشد می کند عاری از گلوتن و حاوی ترکیبی از اسید آمینه (پروتئین) و ویتامین های گروه B است. علاوه بر آن دارای پروتئین کامل است که برای تقویت موها ضروری است.

خیار: خیار سرشار از سیلیکون است که موها را براق، ضخیم، قوی و سالم می کند.

منبع: آکاایران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اینجانب رضا اشرفی دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی فتاوری اطلاعات، متولد 1362 از روستای آق گنبد و در ارومیه سکونت دارم. این وبلاگ جهت اطلاع رسانی در حوزه های مختلف ایجاد شده است امیدورام با راهنمایی های خود، بنده حقیر را در هرچه بهتر کردن وبلاگ یاری فرمائید.
آخرین مطالب
پيوندها
ساعت کاسیو">ساعت کاسیو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی فرهنگی ورزشی و آدرس ashrafireza.com.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان