آموزش مسائل جنسي
 
علمی فرهنگی ورزشی
چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, :: 15:48 ::  نويسنده : رضااشرفی آق گنبد

 آموزش رابطه جنسی عاشقانه

رابطه زنا شوئی سالم وعاشقانه در ضمن لذت بخش بودن عامل مؤثر درسلامت روح وجسم انسان است

 

 

سلام دوستان!

هدف بنده آموزش رابطه جنسی سالم در چهار چوب قانون و اخلاق است.
در صورت خیر اخلاقی بودن بعضی از جملات یا مطالب بنده رو مطلع سازید تا در اصلاح آن اقدام نمایم. ممنونم

 

 عروس و داماد مسلمان

 
10مزیت حیرت آور رابطه جنسی سالم
 
آیا می‌دانید كه روابط زناشویی سالم و منظم چقدر می‌تواند در سلامت روح و جسم شما تاثیرگذار باشد و زندگی‌تان را از این رو به آن رو كند؟

مزایای رابطه جنسی سالم، فراتر از اتاق خواب است. رابطه جنسی خوب به نتایجی منجر میشود که هرگز تصورش را نمیکردید. 
به بطور یقین هنگامی که سرکیف هستید ، آخرین تفکر موجود در ذهن تان، سیستم ایمنی بدن شما را تقویت میکند و یا اثر مطلوبی باقی میگذارد. رابطه جنسی خوب نیز این مزیت را دارد، حتی بیشتر.
دکتر Joy Davidson روانشناس و درمانگر مسائل جنسی نیویورک می گوید ، این مسایل برای بسیاری از مردم جای تعجب دارد، "البته ، مسائل جنسی در همه جای رسانه ها موجود است،" این عقیده که، اصل انسانیت است، اعمال جنسی هنوز هم در نگاه برخی، با بی میلی و یا در موارد دیگر با کمی خجالت صورت میگیرد. برای اینکه یک نگاه واقعی بیاندازیم به اینکه چگونه تمایلات جنسی به زندگی ما افزوده شود و زندگی و سلامت ما را از نظر جسمی و روانی بهبود ببخشد، برای بسیاری از مردم ترس آور است ". 

طبق نظر دیویدسون و کارشناسان دیگر، رابطه جنسی مجموعه محاسنی دارد که به چند روش انجام میشود. مزایای آن فقط حکایت یا شایعه نیست -- هر یک از این 10 مزیت مسائل جنسی، توسط موشکافی های علمی تائید شده است. 


ادامه مطلب
نوشته شده در ساعت 5:49 توسط رجاء| 20 نظر |
 

 

چـرا خـانـم هـا تـصـور مـی کـنـند تـوانایی اش را ندارند؛ آیا میـدانید که تمام خانم ها قادر به رسیـدن به این مرحله می باشند؟

بله؛ حقیقت دارد! شاید در مورد انزال خانمـها چـیـزهایی شنیده باشید و یا مانند خیلی از افراد، اصلاً بـه هیچ وجه با آن آشنا نباشید. این امر نه تنها درمورد خانمها صحت دارد، بلکه امری است که همه خانم ها می توانند به آن دست پیدا کنند. رسیدن بـه اوج لـذت در زنـان یـک واکنش طبیعی جنسی است که تا کنون به صورت معمایی سربسته باقی مانده است.

بقیه در ادامه.........


برچسب‌ها: ارگاسممایعی که در هنگام ارگاسم از خانم ها می آیدآمدن ادرار در هنگام رابطه جنسی,احساس ادرار در خانم ها هنگام رابطه جنسی
ادامه مطلب
نوشته شده در ساعت 13:38 توسط رجاء| نظر بدهيد |
 

سکس مقعدی نام نوعی از آمیزش جنسی است که در آن از مقعد به عنوان عضو جنسی استفاده می‌شود.

 

به این طریق که مرد  آلت جنسی اش را به مقعد خانمش یعنی محل مدفوع او داخل می کند و از آن طریق خود را ارضاء می کند.

بقیه در ادامه.......


برچسب‌ها: رابطه جنسی مقعدیآنال سکسنزدیکی از پشت
ادامه مطلب
نوشته شده در ساعت 13:27 توسط رجاء| 2 نظر |
 

خیلی مواقع زوج‌ها سعی می‌کنند طوری عشق‌بازی‌شان را پیش برند که ارگاسم‌شان همزمان با هم رخ دهد. بر خلاف تصورشان، این نوع زمابندی می‌تواند به سلامت سکس صدمه بزند و از رضایت‌بخشی آن بکاهد.

 

بقیه در ادامه..........


برچسب‌ها: ارضاء شدن همزمان
ادامه مطلب
نوشته شده در ساعت 5:36 توسط رجاء| يک نظر |
 

سکس می تواند بهترین بخش ازدواج باشد. با استفاده از خرد و دانایی خود، اجازه دهید تا انرژی که رابطه جنسی به شما می دهد، دستاویزی باشد برای پر کردن کمبودهای عاطفی میان شما و همسرتان

 

بقیه در ادمه............


برچسب‌ها: رابطه جنسی اسلامیرابطه جنسی سالمآمیزش سالمآمیزش لذت بخشرابطه چنسی درست
ادامه مطلب
نوشته شده در ساعت 5:34 توسط رجاء| نظر بدهيد |
 

آمیزش دهانی (به انگلیسیOral sex) نام گونه‌ای از آمیزش جنسی در انسان است که در آن تلاش می‌شود تا اندام شریک جنسی فرد با کمک دهان، دندان‌ها، زبان و حلق شبیه سازی شود. در این گونه رفتار، مرد برای زن و یا زن برای مرد و یا هر دو به طور همزمان اندام جنسی طرف مقابل را به وسیلهدهانشان تحریک می‌کنند.

لطفاَ به ادامه مطلب بروید


برچسب‌ها: سکس دهانیرابطه جنسی دهانی
ادامه مطلب
نوشته شده در ساعت 15:54 توسط رجاء| نظر بدهيد |
 

هفت راه براي افزايش مقدار اسپرم
بيشتر مردان چه بخاطر بچه دارشدن و چه بخاطرلذت بردن از انزال،تمايل به افزايش مقدار اسپرم خود دارند.به نظر برخي زياد بودن حجم مايع مني ميتواند نشان دهنده سلامت جسمي باشد.صرف نظر از صحت وسقم اين گفته،بدون شک افزايش حجم مني ميتواند لذت ارگاسم رابيشتر و مدت آنرا طولاني تر نمايد.بعلاوه افزايش توليد اسپرم در بيضه ميتواند ميل جنسي شما را هم بيشتر سازد. 
شما امروز در اين مقاله نکات سودمندي در مورد افزايش مايع مني خواهيد آموخت. 
برچسب‌ها: افزایش اسپرم
ادامه مطلب
نوشته شده در ساعت 21:24 توسط رجاء| نظر بدهيد |
 

رفتارهايي كه تحريک جنسي مردها و زن ها را خاموش ميکند
خصوصياتي که شعله تحريک جنسي آقايون را خاموش مي کند

 

لطفا به ادامه مطلب بروید........................


ادامه مطلب
نوشته شده در ساعت 21:23 توسط رجاء| نظر بدهيد |
 

داشتن کمري سالم و قوي مي تواند از خيلي اضطراب ها و نـگراني هاي دوران پيري جلوگيري کند. کمر درد يـکي از مـتـداول تـريـن دردهـا مـيــان افراد ميانـسـال اسـت، ولـي مي تـوانـد ايـن مسئـله را بـا ورزش هاي مناسب و سالم برطرف کرد. کمري خوش ريخت نه تنها از صدمات احتمالي جـلـوگيـري مـي کـنـد، بـلـکـه انـدامــتان را هم راست تر و ظاهرتان را نيز زيباتر مي کند.

 

 

 

ضخامت و V شکلي کـمري خوب دو ويژگي دارد: ضخامت و V شکلي. ضخامت کـمـر بــاعث مي شود که شانه هايتان به عقب برگردند و انـدامـتــان شکل مناسب تري پيدا کند و سينه تان را هم گردتر و خوش ترکيب تر نشان خواهد داد. 
V شکل بودن کمر اين تصور را مي دهد که کمرتان باريکتر و شانه هايتان پهن تر هستند، که ويژگي هاي يک هيکل خوش فرم است. به ماهيچه هاي زير استخوان هاي شانه تان نيز توجه داشته باشيد چون معمولاً ناديده گرفته مي شوند. اين ماهيچه ها به منقبض کردن شانه هايتان نيز کمک مي کنند و ظاهر بهتري به آنها مي دهند.

 

 

مدل گرفتن وزنه را تغيير دهيد 
در اينجا به نکاتي مخصوص تازه کارها و بدنسازان حرفه اي اشاره مي کنيم که هنگام انجام تمرينات مربوط به کمر و پشت بايد در نظر داشته باشند. خوب است که هنگام انجام اين تمرينات طريقه ي گرفتن وزنه خود را گاه به گاه تغيير دهيد. دو مدل گرفتن وزنه وجود دارد: مدل معکوس و مدل اُورهَند. بيشتر افراد منحصراً از مدل اورهند استفاده مي کنند و از فوايد ارزنده ي مدل معکوس غافل هستند. 
چرا استفاده از مدل معکوس هنگام انجام تمرينات پشت و کمر اينقدر مهم است؟ زماني که وزنه ها را با مدل معکوس مي کشيم، بافت هاي ماهيچه هايتان بيشتر تحريک مي شوند و عضلات به حرکات عادت نمي کنند. 
اين تحريک اضافي به خاطر اين واقعيت است که مدل معکوس، انبساط و کشش را در هر حرکت بالاتر مي برد. کشش و انبساط را هم در حرکات بالا بردن و هم در پايين آوردن وزنه بالاتر مي برد. به علاوه عضلات پشت را درازتر مي کند. 
فوايد ديگر گرفتن وزنه به حالت معکوس اين است که مي توانيد تا حد امکان روي عضلات فشار بياوريد. اين فشار در آخر حرکت براي همه ي نقاط بدن مهم است، اما در مورد حرکات مربوط به پشت اين نياز بيشتر مي شود. وقتي از مدل معکوس استفاده مي کنيد، استفاده از عضلات دو سر بازو را هم بيشتر مي کنيد که باعث مي شود کار بيشتري از بدن بکشيد. 
به طور خلاصه بايد بگويم که خوب است هنگام انجام تمرينات پشت مدل گرفتن وزنه را در فواصل بين تمرينات تغيير دهيد.

استراحت مناسب 
يک ورزشکار متوسط بايد يک يا دو بار در هفته بنابر شدت و ميزان برنامه ي تمريني خود، روي کمر و پشت خود کار کند. واضح است که هرچه شدت اين تمرينات بيشتر باشد، زمان استراحت بين تمرينات نيز بايد بيشتر شود. بهترين برنامه اين است که حداقل 48 ساعت بين هر دفعه تمرين پشتتان فاصله بيندازيد. به خاطر داشته باشيد که عضلات پشت جزء بزرگترين عضلات در کل بدنتان هستند. بنابراين وقتي با شدت زياد روي آنها کار مي کنيد، نياز به زمان استراحت طولاني است. 
در اينجا نکات اساسي در انجام تمرينات پشت و کمر را براي انجام تمرينات به بهترين حالت ممکن ذکر مي کنيم. اگر تازه کار هستيد، 12 ستِ، 8 تا 12 حرکتي براي هر تمرين پشت حداقل يکبار در هفته انجام دهيد. اين ست ها را بايد بين 3 تا 4 تمرين بگذاريد. اگر مي خواهيد ماهيچه سازي کنيد، 3 تمرينِ 4 حرکتي بايد انجام دهيد. اما اگر مي خواهيد بدنسازي کنيد، 4 تمرينِ 3 حرکتي انجام دهيد. 
ورزشکاران حرفه اي تر مي توانند بين 12 تا 16 ستِ 8 تا 12 حرکتي انجام دهند. بدن اين ورزشکاران معمولاً سريعتر استراحت مي کند و به اين تمرينات عادت کرده است. اگر تازه کار هستيد و بعد از ستِ دوازدهم احساس تازگي داريد، مي توانيد يک يا دو ستِ اضافه هم انجام دهيد. به طور کلي 90 ثانيه استراحت دادن به بدن بين هر ست ضروري است تا رفع خستگي شود.

منبع: http://www.irdrs.com/forum/forum-93.html


برچسب‌ها: تقویت عضلات کمر برای روابط جنسی
نوشته شده در ساعت 0:19 توسط رجاء| نظر بدهيد |
 

 

چگونگي افزايش توليد مني: آيا مني خوردني است؟
چگونگي افزايش توليد مني:


ادامه مطلب
نوشته شده در ساعت 0:18 توسط رجاء| يک نظر |
 

1- ماساژ پشت بدن

 

2- ماساژ جلوي بدن

3- ماساژ واژن

توضیح در ادامه......


برچسب‌ها: ماساژ جنسي
ادامه مطلب
نوشته شده در ساعت 23:30 توسط رجاء| يک نظر |
 

بغل کردن مطمئناً احساس خیلی خوبی به شما می بخشد و شواهد نشان می دهد تاثیرات بسیار خوبی هم بر سلامتی ما دارد. در تحقیقی که در دانشگاه کارولینای شمالی انجام گرفت، محققان دریافتند که بغل کردن هورمون "اکسیتوسین" را افزایش داده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

 

بقیه در ادامه.......


برچسب‌ها: فوايد در آغوش كشيدن وبغل كردن
ادامه مطلب
نوشته شده در ساعت 23:27 توسط رجاء| 2 نظر |
 

مناطق لذتبخش قسمتهایی از بدن است که لمس آنها نقش مهمی در تحریک جنسی همسر شما و لذت بیشتر دارد. در بیشتر مردها و زنها توجه همسر به قسمتهای دیگری از بدن غیر از اندام های جنسی موجب بوجود آمدن...
برچسب‌ها: مناطق لذتبخش مشترک دربدن زنان ومردان
ادامه مطلب
نوشته شده در ساعت 0:15 توسط رجاء| يک نظر |
 

مرحله اول . مقدماتیانگیزش و تحریک)

این مرحله مربوط به تحریکات روحی زنان و مردان است.مردان برخلاف زنان برای عمل جنسی حتمآ باید تحریک شوند تا بتوانند آلت خود را داخل مهبل زن كنند. اما زنان بدون اینکه تحریک شوند قادر به عمل جنسی هستند و ميتوانند بدون هيچ مقدمه اي پذيراي آلت مرد باشند .با این تفاوت که از این عمل جنسی لذتی نمیبرند.


برچسب‌ها: مراحل رابطه جنسی
ادامه مطلب
نوشته شده در ساعت 4:29 توسط رجاء| 5 نظر |
 

دوست دارم همین ابتدا این توضیح را بدهم که مردان همیشه در روابطشان با جنس مخالف دنبال ارضاء حس قدرت جویی خودشان هستند و این به لحاظ تاریخی و اجتماعی اثبات شده است که مردان بنا به ساختار فیزیولوژیکی شان موجوداتی خشن هستند، اما زنان برعکس بنا به ساختار روانی، فیزیولوژیک و فکریشان موجوداتی هستند که نیاز به تامین امنیت و احساس آرامش هستند، لذا 20 تحریک کننده جنسی زیر عمدتا در همین راستا عمل میکنند و با دادن احساس امنیتی پایدار موجب این میشوند که زن از حالت تدافعی در رابطه جنسی بیرون بی آید و به نقطه ای برسد که مطلوب اکثر مردان تلقی میشود و این همان جایی است که هم مرد با احساس فرمانفرمایی رابطه جنسیی به لذت جنسی میرسد و هم زن با احساس امنیت در رابطه جنسی به اوج نقطه لذت جنسی اش نزدیک می شود.


برچسب‌ها: تحريك جنسي زنان
ادامه مطلب
نوشته شده در ساعت 21:6 توسط رجاء| نظر بدهيد |
 

1. به خودتان متکی باشید

 


فرقی نمی کند که همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان کند؛ تحریکات و شور جنسی او به هیچ وجه شبیه به شما نیست. به همین دلیل غیرمنطقی است اگر انتظار داشته باشید هر زمان شما تحریک شدید در اختیارتان باشد. باید یاد بگیرید که چطور گهگاه نیازهایتان را کنترل کنید. احتمالاً تصور خواهید کرد که عادلانه نیست و مطمئناً عصبانی خواهید شد
البته امیدوارم که زوج ها تا آنجا که می توانند در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را بگذارند، اما بااینحال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه ی جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد. این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید. هرچه تلاش همسرتان برای فهمیدن شما و نیازهایتان باید بیشتر شود، تلاش شما نیز در درک این تفاوت ها باید افزایش یابد. قسمتی از این درک و پذیرفتن با اتکای گاه و بیگاه شما به خودتان برای ارضای میل جنسیتان نشان داده می شود. اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند، انجام اینکار با راحتی بیشتری صورت خواهد گرفت
.


ادامه مطلب
نوشته شده در ساعت 4:39 توسط رجاء| نظر بدهيد |
 

تحریک جنسی خانم قبل از آمیزش باعث کاهش درد در طول رابطه جنسی می شود

 

بقیه در ادامه........


برچسب‌ها: تحریک جنسیتحریک خانمتحریک جنسی خانمکاهش درد
ادامه مطلب
نوشته شده در ساعت 22:15 توسط رجاء| نظر بدهيد |
 

"وجود بوسه هاي رمانتیک و نوازش بدن معشوقه در يك معاشقه زناشویی امري بسیار مهم و حیاتی است "

نوازش كردن شريك جنسي و شریک زندگی ، هم لذت و خوشی دارد و هم اینکه نوازش و بوسه در نزديكتر كردن دو نفر و برقراري ارتباط حسي و دروني زوجین به هم و حتي ارتقا حس احترام آنها به هم ، نقش والايي دارد .

بوسيدن در زندگی مشترک اهميت خاصی دارد . بوسیدن و نوازش هنر است و این هنر را فرا بگیرید و در صمیمی ، پایداری و زیباتر شدن روابط عاطفی و جنسی خود از بوسه و نوازش بهره بگیرید . گاهي يك رابطه جنسی ميتواند تنها در بوسههاي گرم و رمانتیک و نوازش خلاصه شود .

بوسیدن : امروزه از نظر علم روانشناسی اثبات شده که بوسیدن لبها تاثیر مثبت زیادی در افراد دارد این به علت رشته های عصبی موجود در پشت لبها میباشد بوسیدن هم روشهای خاص خود را دارد.

 

لب: لب گرفتن لب دادن هم روشهای زیادی دارد گاز گرفتن لب البته با فشار کم حس خوبی را منتقل می کند وارد کردن و مکیدن لبهای نیز در جای خود تاثیر زیادی دارد

 نوع دیگری از لب گرفتن : در این نوع لب گرفتن که از زبان استفاده می شود مالیدن زبانهای یکدیگر به هم به صورت بیرونی و وارد کردن زبان به درون دهان دقت کنید این عمل با لب گرفتن تفاوت دارد و شاید نامزد شما این رفتار شما را نپذیرد این نوع برخورد معاشقه نیست فقط خواستم توضیحی داده باشم . اگر دوست داشتید این کار را انجام بدهید باید اول مسواک بزنید تادهن و دندان تمیز شوند واز آدامس یا خوشبوکننده دهن استفاده نموده بعد شروع کنید:
۱. سعی کنید برای لذت بیشتر از این عمل به تدریج لبها را به هم نزدیک کنید.
۲. استفاده از رژ لب خوش بو و خوش رنگ متناسب با سلیقه طرفین (البته رنگ قرمز معمولا تحریک کننده تر است)
۳. قبل از مالیدن لبها به هم کمی آن را مرطوب نمائید.
۴. لبها را در حد لمس سطحی به هم بمالید.
۵. با نوک زبان لبهای طرف مقابل را قلقلک دهید(هر دو نفر)
۶. لبها را کمی بیشتر از قبل به هم بمالید.
۷. مجددا از زبان استفاده شود البته بیشتر با وسط و گوشه های لب بمالید.
۸. یکی از طرفین که آتش تندتری دارد شروع به مکیدن لب پائین یا بالای دیگری کند(البته این کار میتواند همزمان دو طرفه صورت گیرد)
۹. حالا نوبت مکیدن کامل لبهاست.
۱۰. مالش لبها با شدت فراوانی ادامه می یابد.
۱۱. مکیدن زبانها فراموش نشود (در مورد مکیدن بحث مفصل تری خواهیم داشت)

هر چند بوسه را از لب آغاز کردم اما آن را به لب ختم نمی کنم.
هر زن و مردی دارای نقاط حساسی در بدن است که باید از جانب فرد مقابلش شناس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اینجانب رضا اشرفی دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی فتاوری اطلاعات، متولد 1362 از روستای آق گنبد و در ارومیه سکونت دارم. این وبلاگ جهت اطلاع رسانی در حوزه های مختلف ایجاد شده است امیدورام با راهنمایی های خود، بنده حقیر را در هرچه بهتر کردن وبلاگ یاری فرمائید.
آخرین مطالب
پيوندها
ساعت کاسیو">ساعت کاسیو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی فرهنگی ورزشی و آدرس ashrafireza.com.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان